Veel gestelde vragen

 

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

- Bloemen in Nederland: 
Voor 13 uur besteld, dezelfde dag nog bezorgd! (niet op zondag)
In veel postcodes is bezorging na 13 uur ook nog mogelijk.

Meerdere van dezelfde produkten naar 1 adres?

Verander eenvoudig het aantal. Dat is mogelijk op de kassa pagina.
Wilt u verschillende boeketten naar 1 adres? Bestel dan telefonisch.

 

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Mocht de bezorger de bloemen ook bij de buren niet kwijt kunnen, dan probeert hij het later nog een keer, of hij laat een kaartje achter met het verzoek contact op te nemen.

Kan ik anoniem versturen?

Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Niet uw naam en adresgegevens. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen/cadeau, onder geen enkele voorwaarden.

Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?

Over het algemeen: particulieren adressen tussen 9.00 uur en 18.00 uur en bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur, tenzij u telefonisch met ons een andere bezorgtijd bent overeen gekomen. Door drukte kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de bezorging na 18.00 uur plaats vind.

Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?

Bestellingen naar bedrijven worden geleverd tijdens kantoortijden. Moet uw bestelling voor een bepaalde tijd bezorgd worden, dan kunt u dit in uw bestelling aangeven bij 'opmerking'. Vult u a.u.b. alleen een uiterlijke bezorgtijd in als dit echt nodig is. Wij proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden maar kunnen geen garanties geven. Wilt u 100% zekerheid dat uw bestelling er voor een bepaalde tijd is, neem dan telefoisch of per email contact op met de klantenservice. Betreft uw bestelling een artikel zoals wijn, balonnen of een knuffelbeer dan kunnen wij geen bezorgtijden garanderen omdat deze artikelen via een landelijke koeriersdienst worden geleverd. Bij Rouwarrangementen krijgt u altijd de garantie dat de bloemen vóór de door u opgegeven tijd geleverd worden. Mocht het om welke reden dan ook toch niet lukken dan nemen wij contact met u op.

Hoe kan ik betalen?

Zie hiervoor Betaalinfo

Wat is de CVC2 Code op mijn creditcard?

Dit zijn de laatste 3 cijfers van de code op de acherzijde van uw creditcard. Zwarte cijfers bij de handtekening.

Ik wil meerdere boeketten versturen, betaal ik dan extra bezorgkosten?

U betaalt per adres slechts 1 keer bezorgkosten. Ongeacht het aantal boeketten. Voor grote aantallen boeketten kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten voor Nederland: € 6,95
Bezorgkosten voor het buitenland: € 15,00

 

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen.

Ik wil iets bestellen voor een begrafenis, welke informatie heeft u nodig?

Bij bestellingen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip bezorgd worden. Geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen enz. Deze informatie kunt u tijdens het bestellen invullen bij 'opmerkingen'. Let er ook op dat u de tekst op het lint of kaartje richt aan de overledene en niet aan de nabestaande. Een tekst als 'wij wensen u veel sterkte' is dus niet passend. U kunt denken aan 'Rust zacht' of 'Een laatste groet' of bijvoorbeeld alleen de afzender (uw eigen naam).

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Indien uw bestelling nog niet is verwerkt en betaald dan is dat mogelijk en kunt u gratis annuleren. Als u heeft gekozen voor een online betaling, dan is uw betaling al online voldaan. Om het geld weer op uw rekening te crediteren berekenen wij 10% kosten met een minimum van € 7,-. Uitzondering is Valentijn; Door exreme drukte en voorbereidingen is het vanaf 10 Februari niet meer mogelijk om valentijnbestellingen te annuleren.

Hoe werkt het herroepingsrecht?

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Voor bloemen geldt uitsluiting van het herroepingsrecht omdat dit een bederfelijk product is.

Hoe kan ik bestellen?

  1. Kies uw product door op de afbeelding of op de bestel-button te klikken.
  2. Vervolgens kiest u de gewenst productvariatie, eventueel een vaas en eventueel een kaartje.
  3. Na het kiezen van het kaartje krijgt u de mogelijkheid om een tekst op te geven. Klik hiervoor links op het kaartje.
  4. Kies de bezorglocatie Binnen Nederland of Buiten Nederland.
  5. Vul de postcode en het huisnummer in van het bezorgadres. Overige adresgegevens kunt u later invullen.
  6. Kies de bezorgdatum en klik op Ga door naar bezorggegevens.
  7. Afhankelijk van het gekozen product krijgt u nu eventueel een tussenpagina waar u de mogelijkheid krijgt om nog een artikel toe te voegen.
  8. Klik op ga verder. Nu volgt een totaaloverzicht van uw bestelling en daaronder het bezorgadres. Deze kunt u waarnodig nog aanvullen.
  9. U komt nu bij de gegevens opdrachtgever. Vul hier uw eigen gegevens in.
  10. U krijgt een totaaloverzicht van uw bestelling en de optie om deze indien gewenst nog te wijzigen.
  11. U kiest de gewenste betaalwijze en u komt terecht in de beveiligde betaalomgeving waar u de gevraagde gegevens kunt invullen.
  12. Na het succesvol afronden van de betaling volgt een bestelbevestiging per email. Uw bestelling is geplaatst.
ZWOLLE | ZWIJNDRECHT | ZWAAGDIJK | ZUTPHEN | ZOETERMEER | ZIERIKZEE | ZEVENAAR | ZEIST | ZEEWOLDE | ZAANDAM | WOERDEN | WINTERSWIJK | WINSCHOTEN | WIJCHEN | WEESP | WEERT | WASSENAAR | WAGENINGEN | WADDINXVEEN | WAALWIJK | WAALRE | VUGHT | VOORSCHOTEN | VOORBURG | VLISSINGEN | VLAARDINGEN | VIANEN UT | VENRAY | VENLO | VELP GLD | VELDHOVEN | VEGHEL | VEENENDAAL | VEENDAM | VALKENSWAARD | UTRECHT | UITHOORN | UDEN | TILBURG | TIEL | TERNEUZEN | STEENWIJK | STADSKANAAL | SPIJKENISSE | SOEST | SNEEK | SLIEDRECHT | SITTARD | SCHIJNDEL | SCHIEDAM | ROTTERDAM | ROSMALEN | ROOSENDAAL | ROERMOND | RIJSWIJK ZH | RIJSSEN | RIDDERKERK | RAALTE | PURMEREND | POORTUGAAL | PAPENDRECHT | OUD BEIJERLAND | OSS | OOSTERHOUT NB | OLDENZAAL | OISTERWIJK | OEGSTGEEST | NUENEN | NOORDWIJK ZH | NIJVERDAL | NIJMEGEN | NIJKERK GLD | NIEUWERKERK AD IJSSEL | NIEUWEGEIN | NIEUW VENNEP | NAALDWIJK | MIJDRECHT | MIDDELBURG | MEPPEL | MAASTRICHT | MAASSLUIS | MAARSSEN | LISSE | LEUSDEN | LEMELERVELD | LELYSTAD | LEIDSCHENDAM | LEIDERDORP | LEIDEN | LEEUWARDEN | LEERDAM | LANDGRAAF | KRIMPEN AAN DEN IJSSEL | KERKRADE | KATWIJK ZH | KAMPEN | JOURE | IJSSELSTEIN UT | IJMUIDEN | HUIZEN | HOUTEN | HOORN NH | HOOGVLIET ROTTERDAM | HOOGEZAND | HOOGEVEEN | HOOFDDORP | HOENSBROEK | HILVERSUM | HENGELO OV | HENDRIK IDO AMBACHT | HELMOND | HELLEVOETSLUIS | HEERLEN | HEERHUGOWAARD | HEERENVEEN | HEEMSTEDE | HEEMSKERK | HAREN GN | HARDINXVELD GIESSENDAM | HARDERWIJK | HARDENBERG | HAARLEM | HAAKSBERGEN | GRONINGEN | GOUDA | GORINCHEM | GOIRLE | GOES | GEMONDE | GELEEN | GELDROP | ETTEN-LEUR | ERMELO | ENSCHEDE | EMMEN | EMMELOORD | EINDHOVEN | EDE GLD | DRONTEN | DRACHTEN | DORDRECHT | DONGEN | DOKKUM | DOETINCHEM | DOESBURG | DIEREN | DIEMEN | DEVENTER | DEURNE | DEN HELDER | DEN HAAG | DEN BOSCH | DELFZIJL | DELFT | CULEMBORG | CAPELLE AAN DEN IJSSEL | BUSSUM | BRUNSSUM | BREDA | BOXTEL | BORNE | BILTHOVEN | BEVERWIJK | BEST | BERGEN OP ZOOM | BEILEN | BARNEVELD | BARENDRECHT | BAARN | ASSEN | ARNHEM | APPINGEDAM | APELDOORN | AMSTERDAM ZUIDOOST | AMSTERDAM | AMSTELVEEN | AMERSFOORT | ALPHEN AAN DEN RIJN | ALMERE | ALMELO | ALKMAAR | ALBLASSERDAM | AALTEN | 'S-HERTOGENBOSCH | 'S-GRAVENZANDE | 'S-GRAVENHAGE | WIJ BEZORGEN IN HEEL NEDERLAND